Słowo Boże na dziś

1646567697089

Komentarz

  • "Nawróćcie się do Boga waszego,
    On bowiem jest łaskawy i miłosierny."
    Jl 2, 13bc
    Podziękował(a) 1Mle
  • Kto nie jest ze Mną, jest przeciwko Mnie; a kto nie zbiera ze Mną, ten rozprasza».
    Łk 11, 14-23
    Podziękował(a) 1Mle
  • Tak mówi Pan:

    «Wróć, Izraelu, do Pana, Boga twojego, upadłeś bowiem przez własną swą winę.

    Zabierzcie z sobą słowa i nawróćcie się do Pana! Mówcie do Niego: „Usuń cały grzech, a przyjmij to, co dobre, zamiast cielców dajemy Ci nasze wargi.

    Uleczę ich niewierność, szczodrze obdarzę ich miłością, bo gniew mój odwrócił się od nich. Stanę się jakby rosą dla Izraela, tak że rozkwitnie jak lilia i jak topola zapuści korzenie. Rozwiną się jego latorośle, będzie wspaniały jak drzewo oliwne, woń jego będzie jak woń Libanu.

    Ja go wysłuchuję i Ja na niego spoglądam, Ja jestem jak cyprys zielony i Mnie zawdzięcza swój owoc. Któż jest tak mądry, aby to pojął, i tak rozumny, aby to rozważył? Bo drogi Pańskie są proste; kroczą nimi sprawiedliwi, lecz potykają się na nich grzesznicy».
    Oz 14, 2-10
    Podziękował(a) 2Madzikg Mle
  • Wołałeś w ucisku, a Ja cię ocaliłem.

    Ja jestem Bogiem, słuchaj mego głosu

    Odpowiedziałem ci z grzmiącej chmury, *
    doświadczyłem cię przy wodach Meriba.
    Słuchaj, mój ludu, chcę cię napomnieć, *
    obyś Mnie posłuchał, Izraelu!

    Ja jestem Bogiem, słuchaj mego głosu

    Nie będziesz miał obcego boga, *
    cudzemu bogu nie będziesz się kłaniał.
    Ja jestem Panem, Bogiem twoim, *
    który cię wywiódł z ziemi egipskiej.

    Ja jestem Bogiem, słuchaj mego głosu

    Gdyby mój lud Mnie posłuchał, *
    a Izrael kroczył moimi drogami,
    jego bym karmił wyborną pszenicą *
    i sycił miodem z opoki».
    Ps 81 (80),
    Podziękował(a) 2Madzikg Mle
  • "Jeden z uczonych w Piśmie podszedł do Jezusa i zapytał Go: «Które jest pierwsze ze wszystkich przykazań?»