Wątek z pytaniami niepasującymi do żadnego innego wątku

1969799101102168

Komentarz

  • edytowano lipca 2022
    Za wysyłkę smartem płaci sprzedawca czy to usługa Allegro? Nie raz zwracałam coś co mi z różnych względów nie odpowiadało. Też bardzo duzo na Alle kupuję. Rozumiem, że taki sens ma Smart. Ale że sprzedający ponosi tego koszty - pierwsze słyszę :/
  • @Darek za zwrot w opcji Allegro Smart płaci sprzedający?
  • Www www
    Mamaw powiedział(a):

    Gdzie można kupić strój kąpielowy z majtkami takimi bardziej zabudowanymi ale nie spodenki? Czy można strój kupiony przez internet zwrócić czy tak jak przy zakupie bielizny, że nie można.

    Kupilam na Bonprix, razem z topem tankini. Super się sprawdzilo
    Podziękował(a) 1Mamaw
  • Strój można zwrócić.
    Podziękował(a) 1Mamaw
  • Mamaw powiedział(a):

    Czy do wątku o dzieciach niepełnosprawnych można jeszcze dołączyć jakoś?

    Jeśli masz dziecko niepełnosprawne to daj znać @AnnoDomini
    Podziękował(a) 2AnnoDomini Mamaw
  • Nie umiem kupować ciuchów przez internet :(
    Tracę mnóstwo czasu na mierzenie, jestem niska , nie wiem gdzie mi wyjdą zaszewki na biust , czy nie zrobią się fałdy na plecach. Nie dotknę materiału. I potem cała procedura odsyłania.
    Jeszcze nigdy nie udało mi się dobrze kupić.
    Wolę wsiąść w auto i jechać do sklepu. Chociaż kupowanie w sklepie też trudne dla mnie :/
  • Procedura odsyłania jest prosta jeśli polega tylko na zaniesieniu do paczkomatu i wpisaniu kodu zwrotu. Ale ja też nie lubię odsyłania. Niestety u nas tylko HM, reserved i bazarki. Nie mam nic do HM itp ale nie bardzo tam mogę coś znaleźć dla siebie.
  • mamlu powiedział(a):

    @Darek za zwrot w opcji Allegro Smart płaci sprzedający?

    Sprzedawca. Bez Smarta powinien kupujący, ale ze Smartem kupujący nie płaci nic, a koszt zwrotu pokrywa sprzedający.
  • JoannaS powiedział(a):

    To jest oszustwo jeśli robią to celowo.

    No właśnie w tym sęk, że to robią celowo. Specjalnie kupują więcej z zamiarem zwrotu, żeby zaoszczędzić kilka złotych na przesyłce.
  • Darek powiedział(a):

    mamlu powiedział(a):

    @Darek za zwrot w opcji Allegro Smart płaci sprzedający?

    Sprzedawca. Bez Smarta powinien kupujący, ale ze Smartem kupujący nie płaci nic, a koszt zwrotu pokrywa sprzedający.
    Napiszesz, gdzie można znaleźć informacje o tym? Miałam ostatnio dużą trudność z pewnym zwrotem i jego kosztami. Jestem ciekawa, gdzie można o tym dokładnie przeczytać.

  • @kuria_domowa , czy ty właśnie byłaś na kanale u Samołyka? :smiley:
  • mamlu powiedział(a):

    Darek powiedział(a):

    mamlu powiedział(a):

    @Darek za zwrot w opcji Allegro Smart płaci sprzedający?

    Sprzedawca. Bez Smarta powinien kupujący, ale ze Smartem kupujący nie płaci nic, a koszt zwrotu pokrywa sprzedający.
    Napiszesz, gdzie można znaleźć informacje o tym? Miałam ostatnio dużą trudność z pewnym zwrotem i jego kosztami. Jestem ciekawa, gdzie można o tym dokładnie przeczytać.

    https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramach-allegro-smart-dykrmbo5qTz
    Podziękował(a) 1mamlu
  • A ja frajerka zwracałam produkt i zapłaciłam 15zł za przesyłkę
    Podziękował(a) 1Bea
  • Warunek podstawowy jest taki, że masz smarta i korzystasz z przesyłki smart przy zakupie.
  • @Darek ja nie widzę w linku informacji, że za zwrot zapłaci sprzedający?
    Podziękował(a) 1Bambidu
  • Tam jest informacja, że jak masz smarta to TY nie płacisz. Jeszcze rok, dwa lata temu sprzedający przy zwrocie płacił część, a resztę brało na siebie Allegro. Kojarzę jakieś zmiany regulaminu sprzed kilku miesięcy i sprzedający byli jeszcze bardziej obciążeni. Musiałbym zagłębić się w regulamin Allegro, tam pewnie jest odpowiedź.
    Podziękował(a) 1mamlu
  • Właśnie ja nigdzie w internecie nie mogę znaleźć informacji, że przy smarcie za zwrot płaci sprzedający. Jestem ciekawa, bo ostatnio przez błąd inpostu przy nieodebraniu paczki sprzedający mnie obciążył dodatkowymi kosztami, ale nie były to koszty przesyłki, a magazynowania. Był tak upierdliwy i nieznośny, iż jestem pewna, że gdyby tylko zapłacił za zwrot, to z przyjemnością by mnie tymi kosztami obciążył ;)
  • Ale ma żesz kupować na aukcjach z zaznaczonym darmowym zwrotem
  • @Aneczka08 zwrot, to nie to samo, co nieodebranie paczki. To jest inna kwestia. InPost dostarczył mi paczkę w błędne miejsce, ja nie odebrałam, więc wróciła do nadawcy. To jest całkiem inna sytuacja, niż zwrot towaru. Korzystam ze smarta już bardzo długo i wiem, jak działa od strony kupującego. W związku z tą ostatnią sytuacją przekonałam internet, żeby znaleźć informacje na temat kosztów, jakie ponosi sprzedający przy smarcie i nie znalazłam tam żadnej informacji, że przy zwrocie lub odesłaniu musi ponieść koszty zwrotu, dlatego zaciekawiło mnie to, co napisał @Darek.
    Podziękował(a) 1Aneczka08
  • mamlu powiedział(a):

    @Aneczka08 zwrot, to nie to samo, co nieodebranie paczki. To jest inna kwestia. InPost dostarczył mi paczkę w błędne miejsce, ja nie odebrałam, więc wróciła do nadawcy. To jest całkiem inna sytuacja, niż zwrot towaru. Korzystam ze smarta już bardzo długo i wiem, jak działa od strony kupującego. W związku z tą ostatnią sytuacją przekonałam internet, żeby znaleźć informacje na temat kosztów, jakie ponosi sprzedający przy smarcie i nie znalazłam tam żadnej informacji, że przy zwrocie lub odesłaniu musi ponieść koszty zwrotu, dlatego zaciekawiło mnie to, co napisał @Darek.

    Jakiś czas temu to było 0,99/1,99 pln w zależności od nie pamiętam czego. To gdzieś w cennikach było. A jeśli chodzi o nieodebranie i zwrot to faktycznie są to dwie różne procedury. Tu jeszcze jest tak, że jako kupujący zawierasz umowę ze sprzedającym, a w to wszystko wchodzi jeszcze smart czyli umowa kupujący - Allegro i sprzedający - Allegro.
    Podziękował(a) 1mamlu
  • gahana powiedział(a):

    Nie umiem kupować ciuchów przez internet :(
    Tracę mnóstwo czasu na mierzenie, jestem niska , nie wiem gdzie mi wyjdą zaszewki na biust , czy nie zrobią się fałdy na plecach. Nie dotknę materiału. I potem cała procedura odsyłania.
    Jeszcze nigdy nie udało mi się dobrze kupić.
    Wolę wsiąść w auto i jechać do sklepu. Chociaż kupowanie w sklepie też trudne dla mnie :/

    Mam dokładnie tak samo. Przy moim wzroście i sylwetce trudno coś kupić. Z tego powodu nie kupuję przez internet. A i stacjonarnie graniczy z cudem kupić coś, co dobrze leży. Wkurzylam się, bo wszystkie ciuchy są szyte na wyższe osoby. I nie chodzi o długość, ale o zaszewki właśnie czy też ramiona.
  • Za nisko są te zaszewki? Ja mam odwrotnie wszystkie sukienki taliowane mają za wysoko talię dla mnie.
    Podziękował(a) 2Bea Mamaw
  • @mamlu racja, źle zrozumiałam tę sytuację, myslałam, że o zwrot chodzi zwykły
  • Juka powiedział(a):

    @kuria_domowa , czy ty właśnie byłaś na kanale u Samołyka? :smiley:

    Nieeee
  • Kto to ten Samołyk?
  • Taki offtopowy temat mi sie nasunął, gdzie jest granica wolności osobistej w małżeństwie?
  • blaekie powiedział(a):

    Taki offtopowy temat mi sie nasunął, gdzie jest granica wolności osobistej w małżeństwie?

    W łazience
    Podziękował(a) 2Juka Nodobra
  • W innej sytuacji pewnie ta odpowiedź by mi pasowała,ale niestety nie tym razem. Mam teraz bardzo ciężkie rozkminy :|
  • To pewnie trzeba bardziej uszczegółowić.
    Tam gdzie dyskomfort większy, niz mogę.
    Tan gdzie już o konfesjonał zahacza

Zostaw komentarz

PogrubionyKursywaPrzekreślenieLista numerowanaLista nieuporządkowana
Emoji
Attach file
Attach image
Wyrównaj do lewejWyśrodkujWyrównaj do prawejPrzełącz widok HTMLPrzełącz pełna stronaPrzełącz światła
Upuść obraz/plik