Coś o zingsach? Słabo się znam nie jestem zachwycona.. chłopaki mają jakieś pojedyncze małe ale się dobrze nimi bawili.. no i obczajam jakieś zestawy większe na olx coby im od dziadków czy jakoś kupić na urodziny za tydzień... Ale tak dalece nie znam się na tym że nie wiem.. co by się przydało.. ktoś ma doświadczenie.?
Prezent wyzwanie! - dobry i dla przedszkolaka i dla dzieci z klas 0-3 - w cenie do 15 zł - chętnie praktyczny, turystyczno leśny - absolutnie żaden chiński plastik - i dla chłopca i dla dziewczynki - idealnie jeśli będzie w pudełku - może być na zamówienie gdzieś - im większy tym lepiej - raczej nie książka
Czy coś, cokolwiek przychodzi Wam do głowy? Myślę już dwa miesiące i dalej nic:( w zeszłym roku miałam idealny!! Zestaw do zrobienia karmnika, świetny tani w pięknym pudełku prosty praktyczny dla każdej grupy wiekowej rozwijający eudkacjny i w ogóle łał łał lal ale teraz nic mi nie przychodzi do głowy a czas leci
Pomocy błagam! Jak ktoś wymysku coś co zanowie to przesyłam mu go w podziękowaniu w takiej ilości ile ma dzieci w odpowiedim wieku;)
To i ja poproszę o radę, prezent dla, siostrzeńca który wg jej mamy nie jest zainteresowany niczym, ma 10 lat, budżet około 100 zł. Myślałam o książce wzmacniającej poczucie własnej wartości, jeden mój syn dostał na zakończenie roku szkolnego i naprawdę bardzo fajna, no i co jeszcze? Książka to 40 zł
Dziękuję @groszek! komiksy by przeszły, w lego toną, bo to rodzina z 3 dzieci. Właśnie wertuję wątek z planszówkami, bo on jest taki ciut wyobcowany (chłopak nie wątek ), nie bardzo z rodzeństwem współpracuje, w szkole też średnio... Szukam kooperacyjnej gry i w koszyk wrzuciłam Avel (by nie zapomnieć nazwy) i kopię dalej
A zlecić jakiejś stolarni albo majsterkowiczowi coś w ten deseń do samodzielnego montażu? Wszystko ponawiercać, rozrysować instrukcję, a składanie, malowanie buzi i ozdabiania zrobi dziecko w domu.