@Shrekowa a napiszesz jak magnez bierzesz? Mam takie doświadczenie, że jak nie lek, to suplement z polecenia. Zanim zrobili leki po 100 mg w tabletce, brałam suplementy np chela mag albo w sytuacjach podbramkowych zdrovitu magnum forte
Zupełnie nie kojarzę. Ale byłabym ostrożna w mieszaniu z serotoniną. @Juka masz jakieś doświadczenie z tryptofanem? Jakoś mi się wydaje że skoro ingerujemy w ilość wytworzonej serotoniny, to niewiele się różni od hamowania jej wychwytu zwrotnego czyli od zażywania antydepresantów. Ale mogę się mylić. Tak tylko głośno myślę...
Sama nie mam doświadczenia @pawelk , ake rodzinni sercowcy chwalą sobie bardzo Kelicardinę. Tylko to na alkoholu więc trzeba skonsultować jesli się inne leki bierze. I badanie skąd ból.
Na serce nie kombinujemy, dobrze @pawelk ? Bo nie chcę potem żałować że nie zdążyłam z Tobą tej kawy wypić... Zrób sobie dobre badania ogólne, kardiolog, internista. Krew, mocz. A już szczególnie nie polecam eksperymentów z kroplami nasercowymi, kelikardiną itd, bo zawierają glikozydy nasercowe, a te z kolei mają niewielką różnicę między dawką terapeutyczną a toksyczną
Jeśli człowiek strasznie napięty i zestresowany dobrze działa kąpiel w solach magnezu.Siarczan magnezu albo chlorek magnezu. Do kupienia w sklepach zielarskich. Najpierw dobrze umyć ciało pod prysznicem, potem wymoczyć się w wannie z solą.Magnez doskonale wchłania się przez skórę. Albo przynajmniej stopy wymoczyć w miednicy z wodą i magnezem. Oczywiście zabieg powtarzać przynajmniej kilka dni, żeby odczuć ulgę. Najlepiej przed snem. I plus suplementacja.
W zielarskim do kupienia 0,5 kg ok. 15-18 zł. Tyle, że do wanny trzeba szklankę wsypać więc sporo idzie. Do miednicy - 2 łyżki. Ale jak napięcie i stres duży warto kilka razy całe ciało wymoczyć. Potem kontynuować moczeniem stóp i suplementacja.